Voting

Monday, December 1, 2008

AFFAN BUDAK XSUKE MENUNJUK.HAHA




orait bebb!
nie hah blog psal kauu.
poyoo er bdk eyy.
tp hensem doe.
hahahha.best ahh member dgn die.trpikat doe aku kt die.ngeh2.name die mohd affan bin mohd dollah kot.tahh.hahhaha.ksian kau affan nme bpk kau dollah.HAHA.tp name bdk nie aku xtw sgt doe.sbb aku bru err knl die doe.aku knl die punn mse form1 dulu doe.tp die form3 ahh.sklh p11.aku knl die yg 2 pun sbb main bdmnton.gempak gak ahh die main.tp xpnah lwn dgn aku lg eyy.aku agak die nie xhebat mne kot.hahaha..

tp doe.die nie npk xsuke menunjuk.bukan nk bahan ahh doe.tp srius doe.bpk xley belaa.ade hri pe tahh ann.bilee ahh ann.aku ckp ahh.'fuhh topman sial' haha.yg xley bela ann die ckp.'alaa aku beli kt petaling street je.hahahha.bpk gelabahh.poyoo err.aku tnye ahh lg ann.'suar giordano nie ko beli kt ne lakk?? pastu die ckp ann.'alaa aku beli kt tepi chowkit 2 ehh' hahaha.poyoo err.die pikir aku nk cye dgn die wt muke cute2 uhh?? hahah.kerekk er.dh ahh beli kasut kt carefour.HAHAH.pdahal beli kt sungei wang ann?? wakakka.xley belaa doe..pastuu pkai jam FOSSIL.tiap2 hri kuar tuka jam.bpk bnyk babi jam FOSSIL die.aku agak dkt 5kott.hahah.die ckp die ade satu.cilakee kauu.

tp ann die begang doe dgn akuu.die ingat aku gay.pantatt kau la weyy'xde ahh.hri tuh aku g ahh kelab tasik.mndi swmg pool.die bukak ahh baju ann.hahaha.aku tgk ahh puting die.hahaha.xde ahh pelik doe.badan putih.puting hitam belegam.bpk jijikk weyy.hahah.pastu die xpuas hti.sbb die ckp standet ahh laki puting hitam' bru pmpn suke'hahahh. abahh kauu laa..pastu aku ckp ar lak ann.ye arr spe nk klh ann.aku ckp ahh.'alaa weyy'kau tgk puting aku PINK bayy'hahha.'PINK bru pmpn layan'hahahah.due2 dh sagap ahh.tp die mmg suke main mnje2 dgn aku doe.main pegang2 rambut,badan.hahahah.bpk xley belaa..tp die xspoting gak doe.aku ade ahh gak nk kiss pipi die ann.hahah.skli aku nk kiss err.die ksi penumbukk.hahahah pantek kauu.lekk ahh ann.hahaha.dont panic ok.haha.

tp die ade gak suruh akuu cri CEWEKK2 tok diee.die nk yg cun err.poyoo err.bpk memilihh doe.angkt je ahh yg hitam2 uhh.nk yg putih2 err.kimakk.tp muke die ley bela ah doe.

dh ahh.tu je kott.
cite2 yg aku sempat citee.
nnti klu de agi aku cite ahh agi eyy??

No comments: