Voting

Monday, January 5, 2009

budak IBAN sekolah aku.HAHA

yehh.
.terbaik dri yg tergedik.haha

okay dude.
nie hahh itek.
aku wt blog psal kite sekelas lg ann??.
haha.
poyoo erh budak nie.
nk sruh2 aku wt blog aku kelas dgn die.
klu sruh cm biase xpe ahh gakk.
nie smpai tarik2 aku.
agak2 ahh.
klu ye pun RINDUU.
haha.
mse last day sekolah 2008.
itek nk peluk aku kot.
haha.
ko xyah tipu tekk.
ko yg ckp kt aku.
haha.
:)
klu ye pun xleyh lepas kn aku.
agak2 ahh smpai peluk.
haha.
aku bukan cm kauu.
nk market je tw.
haha.
dh ahh gedik.
haha.
tp xpe gedik2 pun aku syg ko kot.
haha.
kate BFF ann itek.
haha.
ko kot yg ckp.
haha.
ym ym ym.:)
BFF unn topfren sikit xltk.
siot gilee.
aku nk market gak doe tek.
haha.

k ahh.
nahh amik blog psal sekelas KAUUU.:)
tahun nie ann.wt pertame kali aku tgk itek potong rmbut dgn BIBIK die.haha.rmbut mane dpt ahh.haha.rmbut INDON kot.haha.JEPUN ade gak ahh.haha.bajet erh.haha.:)
main gile kauu.kt saloon ne kuar agi HAIR STYLE cm uhh.haha.:) tp cute ahh tgk die.
haha.muke xleyh belaa.haha.

aku nk tggu die potong rambut cm RONALDO dulu je.haha.
rmbut separuh depan.haha.baru hott tekk.haha.
smart kott.
rambut cm ALLEYCAT eyh ann.haha.
tp xde hal ahh.
smart kot rmbut bru ko.
haha.
nnti ko ckp kt bibik ko.
aku nk potong dgn die.
aww aww.
haha.
bibik ko pkai gunting ape eyh??
haha.
jangan gunting pokok dh ahh.haha.
pulau kot kepale aku.haha.
tp xde hall ahh.

mmg best kls dgn ko.
haha.
meriah ahh.
aku suke tgk bra kauu.
haha.
:) baru renovate kot.
haha.:)
okay ahh 2 je.
ko nk lg??
ko wt blog psal aku luu.
bru aku wt tok kauu.:)
pape hall.
ilove you. haha xD

.katakan tidak pada rokok. kata kan ya pada yakult.haha:)