Voting

Saturday, January 29, 2011

menyelam di air terjun maha,

hari ni ktorg bdk2 fixie ride ke tmpt secret, air sungai die bau besi karat pulak,haha tp lame xmandi sgnye pasal nyelam jela, haha,tp sg best grk kol 930 smpai 955pg, tp agk sedih la, ride punye la jauh, sampai2 aku dh lupe mane tmpt nk g air terjun,aku dgn amar punye lamendaki bukit smata2 nk cari air terjun yg besar pnye,last2 dgr mcm org thai ckp2 kt dlm hutan tu, ktorg ape lg, cabut cabut,haha :) si amarr yg xtaw bajet taw,haha 'aku ckp kiri ni' die 'aku rase kanan la' mak ai kau kanan tingi lg tu' ktorg park bskl kt tgh2 bukit,haha daki2 langsung satu benda xde, 'aku dh ckp td kanan' kau jgn main2 kang trsmpai siam kite kang' haha then bru nak turun, wa ckp lu, ktorg turun bukit berbatu bata tu, relek aje nek fixie main skid,haha bskl aku dh mcm nk roboh,nasib baik ade sairen polis, usik2 pendatang asing,haha,crite bkn main best kate ade jeram la ape la, last2 air terjun kecik er,waahaaa dorg dh trgelak tgk air terjun die sbenanye muat dlm 5org er,haha tp xpe la, agk enjoy la, cume xramai do folow,klu lg rmai aku rse lg best, buat bbq, game2, lwn spe dpt tgkap ikan pling bnyk, haha*ikan die srius kecik gile dh macm berudu, xbole nk tgkap, btw best jugak la start cuti pg mandi sg dgn bunyi2 nature,cengkerik, mmg amat n puas la, wow, then blik tu bole pulak layan org main drift pkai BMW 5series,haha gilaa laa wa ckp lu, dorg buat krte tu,dh mcm krete lembu,pdhal harga makk aii mahal,haha ok la chow, nti nk grk roger2 k, :D

No comments: