Voting

Sunday, December 21, 2008

PANTUN KERAT-KERAT.ETIKA DI BLOG syzwnHIDUNG.

pantun karut 1.
jenama carefour jenama spenda,
spenda carefour dipakai superment,
apa saja cerita semuanya ada,
pandai bace pandai lah comment.

pantun karut 2
begi ke kedai membeli kapak,
kapak di beli berbilah-bilah,
ade otak jangan kapak,
Jangan lupa melawat muka surat sebelah,

pantun karut 3
balik kampung bermain meriam,
meriam di main menggunakan sabit,
sudah baca tolong diam,
tak kesian ke dekat aku kene cubit.??

pantun karut 4
pergi menonton cerita hantu,
melihat hantu jangan lah kaku,
jangan lah sesekali memakai tatu,
jutaan terima kasih diberi daripada aku.

tu je kot pantun aku mampu buat.
korang nak lagi.
pandai2 lah buat.
jangan copy.
jangan paste.
itu pantun aku punya.


sekian saja pantun yang xseberapa sioman dari aku.

No comments: