Voting

Thursday, December 25, 2008

TOP5.CARTA MANUSIA CHAT PALING LAME DGN AKU KT YM.:)

carta-carta top-5 terlame.
  1. nur amira. = 4 jam 48 minit.
  2. fatin adira = 4 jam 26 minit.
  3. mohd sharifudin = 2 jam 54 minit.
  4. mohd amir = 2 jam 39 minit.
  5. fatimah zahrah =2 jam 18 minit.
carta-carta top 5 tersekejap.
  1. wan faiz=15 minit
  2. syiqin ibrahim=28 minit
  3. ustaz zawawi= 34 minit.
  4. umar al-faruq= 38 minit.
  5. muhd farhan= 44 minit.

memang seronak chat dengan dorang.
dari pagi ke pagi.
dari malam ke malam.
dari malam ke pagi.
perbagai topik dibuka.
satu persatu diulas.
perbagai gelak ketawa die aksi kan.
perbagai suara berteriak.
bahit manis die kongsi bersama.
perbagai gosip serta berbagai perkataan blue di ajukan.
seorang demi seorang memlafazkan kata perpisahan.
butang sign out di picit.
tamat lah sudah masa terpantas dan tersekejap.
mak kau megorek hidung aku tidak tahu.
tah ape aku ngarut aku tidak menahu.
salam terima kasih dari sang pujangga.:)

HAHA dari saya.:)

hargai lah persahabatan.
kerna persahabatan adalah segala-galanya.
persahabatan adalah indah jika dicorak.
persahabatan juga menghancurkan jika tersalah langkah,
sahabat yang menghancurkan bagaikan buih dilautan
tetapi sahabat yang setia bagai kan semut dalam kuali,HAHA.
ape aku ngarut aku xtahu.HAHA

akhir kata dari sang kancil.

berkawan biar lah berjuta,
berkasih biar satu,

tuje kot aku mampu buat.
nak lagi.
kau suruh mama and daddy kau buat kan.hahaha.
jangan lupe comment blog aku.
comment ah doe.
aku boring gile.:)
ko nak aku cuci hidung kt baju kau erh??
haha.
aww aww.
comment-comment.


10 comments:

FtnAdr said...

Yeh yeh yeh :D
Huh? Mana kau tau 4 jam 26 minit ah? Ke main nk ltk je? Haha
Time bile eh? Time yg webcam2 & kite msk air call dlm Ym tu ko igt ark? Hahahaha

syazwanHIDUNG said...

hahah.
ye ahh.
mase tuu laa.
aku sntiase ingat.
hehe.
memori kuat.
yg ko main psang2 lagu uhh.
hahhaha.
ngok ngek kepale kemekk.
4jam26minit??
uhh.
hahah.
aku agak je.
haha.
xde mase aku nk set.:)

Syiqin Ibrahim said...

28 minit je ek ?
bkn lame siket ke ?
suro aku buat tu buat ni !
hahah~
pk aku kuli batak ko ?
:))

syazwanHIDUNG said...

ahaha.
relax2.
:)

FtnAdr said...

Oh time tu ke. Ye la 4 minit la sgt!
Aku bkn main lg dga kau bebel sorang2. Lame lak uh.
4 minit yeeeee. Ko suro aku dga lgu kau je dh 3 minit lebih. HAHA
Tak nak kalahh

syazwanHIDUNG said...

hhaha.
ape 3minit??
4minit nie??
aku xfhm doe.
haha.
lagu sllu 5 minit ahh.
hahahah.
juling keple otak aku nk fhm.
haha.:)
alaa.
yg smpai ke pagi 2 laa.
yg last skli ko tggl kn aku sorg2 uhh.
ko xingat erh??
hahah.
alaa yg ko menggadu kt aku uhh??
haha.
and mggu slps bnde uhh.
ko jmpe aku kt sklh.
and ko de ckp bnde nie.
'wan lame xjmpe kauu'

FtnAdr said...

Huhhhhh?
Ko igt aku igt lg ke? Hahaha
Aku tau yg kite chat lame yg kite call dlm Ym tu je lah.
Penat gle kot lyn ko. Hehe
Rinduuu ah, bile nk wat lg? Hahaha

syazwanHIDUNG said...

hahah.
rinduu??
aah ann.
aku rindu gakk.
mse uhh.
best gilee.
haha.
rindu2.
:)
nk wt lg??
uhh.
hahaha.
ko kje tacing eyhh.
lek2 dh ahh.
ape daa.
lg unn.
ym aku de prob.
prob bayyy.
haha.
maju2.
virus doe.
aku sllu on kt web.
lg unn.
aku on ko off.
ko on aku off.
hahah.
xfaham akuu.
haha.
lg unn klu dlu ko on.
pg kol 10-12 an.
ptg kol 5 ke 7 ann.
mlm 9 ke 11 ann.
2 je ahh aku ingat.
aku de gak niat nk chat dgn ko.
tp xpe ahh.
aku on tgk2 ko bru off.
hahahha.
bpk mendap.
itek ade kje blue eyhh.
hahaha.:))

FtnAdr said...

HAHAHA
Ko ni sume ko igt. Pe mslh oh?
Hahaha main nk ckp jeeee. Ye2 je. Aku on kalo boring laa. Dh pening, off ar. Haha
Oh ngan dia blue2? Aku? :P

syazwanHIDUNG said...

HAHA.
aku ingat ahh.
otak kuat.
kepale lg.
haha.
aku inngat yg isi2 penting je laa.
haha.
itek blue.
ko cm matang skt ahh.
tp xtw ahh.
due2 best wt bersembang